godenmorgen era lättpåverkade wannabe's

Åhhhhh, vilken underbar morgon!
Nej.
Jag är förkyld, jag harb ont i halsen, min bästa vän sover, jag behöver snyta mig och jävlahelvetes spotify spelar baara skitmusik. Jag förtjänar bättre.

Dessutom, vet ni vad? Jag har en ny hobby! Att kaxa mot små wannabe's, det vill säga 97or, 98or (som tydligen är 96or (det kunde man inte tro!) ) De är fula, de tror de kan äga MIG (Hahahahaha!), de sminkar sig äckligt och failat, och vet ni vad? De kallas... Wannabefjortisar. Stink kommer ända hit från dem! Men de är ganska underhållande att tjabba med. Hohoho.

Senare idag så kan jag kanske slänga upp lite bilder, lite länkar och lite låtar. Möjligtvis modetips med, det kan ni minnsann behöva era små bloggförorenande äckel! Jag kan se framför mig hur ni klär er...

Aja, nu är det väl dags för mig att göra ännu mer nytta i världen, (jag verkar ju vara den enda som försöker(ochlyckasmedfördendelen!) ;)) Hohohoho!
"Ta vara på er!" <--- hahaha, eller inte

Kommentarer

kommentera här, äckel:

Namn:
Kom ihåg mig, helst inte?

E-postadress: (ges endast ut till kåta fula killar)

URL/Bloggadress:

Din obetydliga åsikt, tack:

Trackback
RSS 2.0