AAAAAAAAAAAAHAHAHHAHHAHAHAHA för helvete Fröken Rabarb -.-

MUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!!!!!!!
Varför kan jag inte anstränga lilla bästa mig lite?! Nähä. Inte orkar jag blogga alls knappt mm....
Nähä, "det får det bli ändring på!" är inte min replik. Min replik är 'HAH! Tänk att ni klarade en HEL DAG utan uppdatering på er favoritblogg! Jag är överraskad." Fuck you.

Dessutom lyckas jag ju nästan bli avslöjad också! Titta, det FINNS KANSKE TÄÄÄÄNKANDE folk på denna planet, uuuuuuuuuh! Ja, en av mina vänner lyckades komma på mig, och INTE FÖRSTÅR JAG HUR! Det var ju liksom inte jag som råkade försäga mig eller så, nänä...
Min vän = :-)
Jag = FU!

FU! : *SÄger något realistiskt som möjligtvis kan ha skrivits på bloggen...*
:-) : Asså... ..... är det DU som har springredbull? :o
FU! : Vaaaaaa? Spring redbull?! XD
:-) : Ja, det är DUUUUU!
FU! : Huh? Vaa? Vilken blogg?
:-) : HAHAHAHHA, jag sa ju inte ens att det var en blogg! Det är du!

Ja, så gick det till, en ... tisdag! i maj... Men muuhhuhuhuhuhuhuhhhuuh, ni ska inte tro att ni kan lista ut vem jag är bara för att min kära vän vet det, fula fuckyou folket! För hon ska ikke avslöja denna lilla hemliga upptäckt för nåååååågon, folk, det ska ni veta! MOHHHAHAHAHAH!

Aja. Ingen spåning igår, det blir när jag orkar länka och reklamera-saka-greja! Idag hade jag prov, visste ni det? För jag ska åka till Kazakstan och hälsa på min mormor nästa vecka! Och min käre vän Borat med förstås. På hemvägen har vi bestämt att vi ska stanna i Grekland och titta på Eiffeltornet, och sedan flyga vidare till Litauen och äta på McDonalds, sedan hem och äta gurka med lök och ingefär på. Låter mysigt eller hur fula läsare?

Förresten, en vacker dag då jag umgås med min vackra bästiga kompanjon, folket, då ska ni få se ett äkta videoinlägg här på bloggen! Vilken sevärdhet! Vilken skandal! UOOOOOOOOH!!!! Oj, förlåt, ursäkta, jag ser att ni blir upphetsade av mina lovord... Spring till toan en snabbis och gör vad ni måste och vad jag vet ni vill... Sedan kan ni fortsätta med att läsa bloggens sista ord.




 
########## JA, jag har gjort en onödig måling, IGEN! Deal with it bitches! Den här gången föreställer den en hund. Med klamydia. Och fräknar. På håret. Och vattenkoppor som är lila och sitter på väggen och golvet. Fint säger jag, hur kommer jag på allt egentligen?! Jag ÄR JU BARA BÄST! :o oups, försvann erat självförtroende nu? Trodde ni att ni hade den titeln, bäst? NAAAAAAAAAAAAAW, SÅ SYND FÖR EEEEEER DÅ, FÖR DEN HAR JAAAAAG!!!! Eller vad säger ni, små apungar?


Nämen oj! Tillbaka redan? Det gick fort, var ni SÅ upphetsade? Jag vet ju att jag är sexig, men SÅ sexig, ouh...

Och nej, inte bloggens sista ord, där blev ni allt oroliga va? ;) ÄGDAAAAA!!!!!

Men detta inlägget sista ord!

Fuck, fuck you, fuck you very very mu-u-u-uuch! Cause we hate what you do, and we... hate you too! So please dont stay in touch dududududududuuuuu!

Adíos, amigos y amigas, café con leche, peros y gatos, chuparmes y nombres, Y HOMBRES! 
una 'inlägg' son de... 
SEÑORA RABARBÓ!

Kommentarer

kommentera här, äckel:

Namn:
Kom ihåg mig, helst inte?

E-postadress: (ges endast ut till kåta fula killar)

URL/Bloggadress:

Din obetydliga åsikt, tack:

Trackback
RSS 2.0