Åh, vilket fantastiskt inlägg Fröken Palm!

Jag instämmer helt och hållet, vi är mycket bättre, snyggare, roligare och underligare än alla andra, muhuhuhuhu! Det är sant, hade ni sett oss hade era små ögon brunnit upp av svartsjuka och avundsjuka, och sen hade era näsor också tagit eld på grund av den fantastiska doft som medföljer vår vackerhet! Sedan hade restan av er brunnit upp av andra anledningar, så egentligen så gör vi en en tjänst när vi låter er sörja genom att icke veta vilka som ligger bakom denna ondskefulla bloggen!

Men iallafall, ikväll kommer den första mongotanken, för då kommer jag och min motorsågsmassakerntänkande kompanjon återförenas, med massor av nya funderingar, kränkningar och kritiseringar! Mohahahahahaha!

Tills kommande inlägg,
Ha det hemskt,
Nä jag bara skojar. Eller gjorde jag det? Kanske till vissa, men inte till alla...

Detta inlägg producerades av eran älskade och hatade,
FRÖKEN FUCKING RABARB, HELL YEAH!

Kommentarer

kommentera här, äckel:

Namn:
Kom ihåg mig, helst inte?

E-postadress: (ges endast ut till kåta fula killar)

URL/Bloggadress:

Din obetydliga åsikt, tack:

Trackback
RSS 2.0