HEJSAN HOPPSAN IGEN!

Ja, sådär, nu är det fortfarande jag igen, och jag vet inte riktigt vad jag ska "kalla" mig... Hahaha... Jadu, men ja... Iallafall så har jag och min vän bestämt oss för att vara anonyma, så kan ni ju försöka komma på vilka vi är, men lycka till med det, kära vänner. Nejni, det kommer ni icke på, så det var ju mycket sorgligt för er. Janiii, min vän, hon hade inte lösenordet innan, så hon har inte kunnat blogga något, eftersom att ICH är så mycket smart, så YO inte gav henne det innan. Mycket smart, det glömde jag minnsann bort... Iallafall, neje!!!! Nu tänkte jag nästan skriva ett ord som hade kunnat avslöja oss vääääääldigt mycket... inte bra, måste komma ihåg sånt nu i denna lilla framtid, gott folk... Yes. Men jaja, iallafall så kommer vi har kommit på våra "signaturer" imorgon, som vi skriver i slutet av inläggen så ni ska"veta" vem av oss det är som har skrivit inlägget. Ja, vi får väl funderan vidare på det iallafall. He-he-he-he-he. Jaja, nänä, nu ska jag gå på toa, sen ska jag dricka cider och äta godis och kanske länka denna lilla vackra blogg någonstans. Hehehehe... Sk- nää förresten, inte det ordet. Mohahahaha... Hehehehheheh... Hihihihihi.. Och fixa designen med!!! Det ska jag göra snart! Men nu är detta the end of this inlägg. See ya.



Så, på återseende, hasta la vista, see ya later aligator;
xoxo

Min blivande signatur. Får se vad det kan tänkas bli... Det vill ni allt veta va? Jaja, nog med filosofi, hejdå!




!!!!

Jo, en grej till, bara så ni vet, den här bloggen, den kommer absolut INTE vara bildlös, bilder kommer snart, mycket snart, så fort designen är fixad och "signaturerna" är uppfunna. Låter bra, right?

!!!!
<----- Oooooh, ser ut som en Lucia-krona! Hahahahaha!

Kommentarer
Postat av: loollo ♥

man kan ju inte ens se vad du har skrivit ? ;O

2010-05-08 @ 16:43:16
URL: http://loolloriing.blogg.se/
Postat av: men ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH!!!

DU FÅR JU MARKERA JÄKLA SMARTO!!!!!!

2010-05-08 @ 17:17:23

kommentera här, äckel:

Namn:
Kom ihåg mig, helst inte?

E-postadress: (ges endast ut till kåta fula killar)

URL/Bloggadress:

Din obetydliga åsikt, tack:

Trackback
RSS 2.0