Katching, nu är man i ....... instead!

Yes, nu är jag icke på Kolmården anymore, nu är jag i den stora staden ......., och neeeej, jag tänker icke säga vilken stad det är, för då kommer alla mina kära vänner möjligtvis börja ana vem jag är... Inte bra. Imorgon ska jag iallafall shoppa, shoppa, shoppa! Här ska handlas Cheap Monday-jeans, ekorrar, skolavslutningsklänning, majskolvar, Proffshårspray, en tröja med det underbara bandet ...... ......'s logga på(säger inte det namnet heller, då fattar alla igen...), bikini, BH och trosor (ojojoj, det skulle ni allt vilja se mig i va? ;), rött läppstift, och en jääääkla massa mer!
För övrigt så kan jag meddela att Fröken Palm för tillfället befinner sig i Helsingborg, där hon har i uppdrag att shoppa, handla och köpa, maaassa!
Men nu börjar det osa mat här, så nu beger jag mig ifrån datorn, som jag har lyckats låna av min faster, till matbordet, där det serveras pizza. Mmmmmmmums...
Chacha! xD

Fröken Rabarb

Kommentarer
Postat av: Bianca

Fin blogg!

besök gärna min blogg!

2010-05-15 @ 12:11:50
URL: http://biancavanessahudgen.blogg.se/

kommentera här, äckel:

Namn:
Kom ihåg mig, helst inte?

E-postadress: (ges endast ut till kåta fula killar)

URL/Bloggadress:

Din obetydliga åsikt, tack:

Trackback
RSS 2.0