Ny dag, nya problem..... *cut*

Nej, jag bara skojjar med rubriken, HÄR SKA VI MINNSANN INTE VARA DEPP! Men söndagar suger iallafall, jag hatar söndagar... Vem gör inte det? På söndagar händer absolut ingenting, man bara sitter och glor på film, degar framför datan eller blir fet. Det är TRÅKIGT! Jag vill ha sommar, på sommaren är allt tusen gånger lättare, då jävlar!!! Sommaren 2010, den ni... Den blir den bästa änsålänge!

Men iallafall, nu kom jag på en otroligt intelligent sak!
Musiktips.
Den här musiken är den som gillas, och som är så otroligt härligt underbart älskvärt bra! :
Gates Of DreamHack- nån som jag ikke kommer ihåg namnet på, muhuhuhuhuuhuhuhuhuu.. Äh, var inte så lata, bara sök på titeln på spotify!
Fest på DreamHack med... (äh vafan bara sök på 'dreamhack' på spotify så kommer båda upp!)
TekniskaKvinnor-musiken
Mmm.. Ashmed, Yeah Ashmed...


Dålig musik som inte bör lyssnas på:
Demi Lovato
Selena Gomez
Jonas Brothers
Coldplay
Darin+massa annan svensk popmusik
(Listan hade kunnat bli lång, men nu orkar jag inte mer.... SYND FÖR ER!)


Ja, tada, sådär, då var ett nytt inlägg avklarat utan att jag svimmade av ansträgning! Gud vad jag är bra...


One of your greatest idols...
Fröken Rabarb.


Kommentarer

kommentera här, äckel:

Namn:
Kom ihåg mig, helst inte?

E-postadress: (ges endast ut till kåta fula killar)

URL/Bloggadress:

Din obetydliga åsikt, tack:

Trackback
RSS 2.0