roligare inlägg är påväg att komma, men...

JAAAAA, det ska komma bättre inlägg, ich vet!! Men, nu är det ju så att Ich fortfarande är i ....... så Ich kan inte göra nya inlägg var femte minut och sedan kommentera spam och elaka saker på andras bloggar var tionde. Så tyvärr, ni får vänta tills på moonday, för då kommer frågelådan fram, och sedan ska det spås på antingen tisdag eller onsday. Sedan kör vi på hatat av bloggen litegrann på torsdag och ett göraihelgen-tips på fredag eller torsdag, torsdag blir nog det på och fredag ett tipspåvadmankangöranärmanhartriiist. Sedan lite allmänna klagoinlägg och elaka bråkinlägg lite nångång ibland. Det ska nog gå bra, ellerhur folket? Yeah. Nähä, nu ska jag nog osa vidare mot badrummetdär min fiina lilla tandborste finns, sen ska jag skrubba rent mina tänder med den och sedan är ich tired och ska sova eller snacka in en phone. BYE.
FRÖKEN RABARB

Kommentarer

kommentera här, äckel:

Namn:
Kom ihåg mig, helst inte?

E-postadress: (ges endast ut till kåta fula killar)

URL/Bloggadress:

Din obetydliga åsikt, tack:

Trackback
RSS 2.0