Vi är bäst, era små korvar :=)

Heeeeeeej alla söta & fula läsare!
Nu är det jag! Fröken Palm som skriver, visst har ni längtat?
Denna bloggen kommer troligtvis va den bästa blogg ni vet om.
Vi ska slå alla stora bloggare, så kissie kan redan nu stänga ner sin blogg!
Som min kära vän Fröken Rabarb, skrev - så kommer vi inte berätta vilka vi är, ni får gissa era små muppar :* .
En sak kan vi avslöja: vi är snyggare än alla andra :)
Just nu har jag ingen mongotanke i huvudet, men det kommer, håll ut!!

Jag ska skriva när jag orkar, när jag inte skriver så kan ni ju njuta av Fröken Rabarbs ljuva rader.
ehehehhihihihhehehehahahhhoho.

Have a nice daaay, små varelser!!


Kommentarer

kommentera här, äckel:

Namn:
Kom ihåg mig, helst inte?

E-postadress: (ges endast ut till kåta fula killar)

URL/Bloggadress:

Din obetydliga åsikt, tack:

Trackback
RSS 2.0