WIIIIIE! NY UNDERLIG LITEN BLOGG!

Ja... Ja, det här är ju då första gången vi (okejdå, jag för tillfället, men iallafall), bloggar på den här bloggen. Vi kommer inte ha nån sån där jäkla 'idag har jag' & 'sen ska jag' & 'så'-blogg, utan en konstig, dampig, underlig, egen, hemmagjord, alldelles weird blogg, där vi skriver vad vi tycker, konstiga, galna och roliga idéer, som vi kanske även utför, och massa annat strunt. Tror jag. Vi ska iallafall göra den här bloggen värd att besöka. 
 
Nu kom jag på en liten grej. Headern och designen! Den måste jag ju fixa, annars ser ju bloggen jätte tråkigt ut, och då vill nog ingen läsa den, så det vore ju lite onödigt. Hm... Undrar vilken färg det blir... Kanske en rolig blandning... Hehehehehehehehehe... Vi får se.

Iallafall, sen kanske det kommer ett inlägg om oss, om vilka vi är och vad vi tycker om och massa sånt, eller så bara struntar vi i det och är anonyma, så får ni gissa vilka vi är och hur vi är istället... Eller så kanske vi hittar på en personlighet rent ut sagt? Vem vet? Ni kanske tror att ni läser en typ... vettenskapsintresserad, 40-årig gubbes blogg. Fast nä, vi kan nog faktiskt iallafall säga att vi är 14 år gamla, och båda är tjejer. Eller? Joda, det är faktiskt sant. Men det återstår att se vad som händer med den lilla vackra blogg.

Tills vidare:

xoxo,
Gossip Girl!



Nä, där skojjade vi lite, hehehehhehehehe!
Men.
Tills vidare:

xoxo...
Hm...
Jaja, nåt, får se hur det blir med det sen!

Kommentarer

kommentera här, äckel:

Namn:
Kom ihåg mig, helst inte?

E-postadress: (ges endast ut till kåta fula killar)

URL/Bloggadress:

Din obetydliga åsikt, tack:

Trackback
RSS 2.0