Ja, så har vi ju fått det lite reklamerat med!

Nu var det så att jag bad en gammal vän till mig om att länka vår underbara blogg på lite olika sidor, hon började med bilddagboken, så då kan vi ju hoppas på att vi får fler fula läsare! 

OOOOOOOOOOOOOOOBBBBBBBSEEEEEEEEEEERRRRVEEEEERA!!!!!!
ATT DEN SOM LA UT LÄNKEN OCH TEXTEN JAG HADE SKRIVIT BREDVID,
INTE ÄR JAG! DÄRFÖR SKA INTE HON FÅ TA SKIT FÖR DE SAKER VI KOMMER RADA UPP HÄR!
Jag vill att mina läsare ska tro mig, och gör ni inte det så kan ni dra åt HEEEELVETE!
Därför ville jag bara nämna det, ni får fortsätta undra vilka de vackra och fantastiska människorna är, för ni har inte gjort det än, även om massa trögtänka strutshjärne-läsare kommer tro att en av oss är den fula flickan som la ut länken. Så slå er i backen och hoppa jänmfota upp i Eiffeltornet, så lätt kommer ni inte på oss!

Texten hon la ut löd:

WWW.SPRINGSOMVINDENBULLSEYE.BLOGG.SE

Kan vara kul at läsa om man letar efter en jäääävligt bra blogg, bättre än alla andra, så Kissie, Foki, Gaybloggen och Kenza, nu är det dags för et att lägga ner, för www.springsomvindenbullseye.blogg.se kommer att slå ALLT. Med hästlängder.

Jag känner adminstratören till bloggen, den som skriver den, och gör "reklam" för bloggen från min bilddagbok så att det förblir hemligt om vem som skriver den. Vem vet, det kanske är någon just DU känner?

Det kan finnas olika versioner, men det var en av dem iallafall.

//Fröken Rabarb<3I3L3O3V3E3M3Y3S3E3L3F33333


Kommentarer

kommentera här, äckel:

Namn:
Kom ihåg mig, helst inte?

E-postadress: (ges endast ut till kåta fula killar)

URL/Bloggadress:

Din obetydliga åsikt, tack:

Trackback
RSS 2.0