HeY "gangsters"..

HEY GANGSTERS MED SNORKRÅKOR!
Vad har ni haft för er idag?
Själv så har man ju varit i den lilla byggnaden som automatiskt gör en uttråkad så fort man kommer innanför dess väggar, skolan. Det var inte trevligt.

Efter det så kom jag hem, OMG, levande tillochmed, efter att ha vandrat en långlång sträcka hem från bösshöllplötsön. Då tänkte jag: "Hm.. Om man skulle ta och blanda smör, havregryn, kakao, socker, vaniljsocker och vatten och se vad det kan bli!" Det gjorde jag också. Det blev chokladbollar!

Sen gav jag mig ut och cyklade någongång framåt natten. Det var inte mörkt, så jag behövde inte ta min reflexjacka, men för säkerhetsskull satte jag på den blinkande sirenen på cykeln, så att alla bilar skulle se den, så jag skulle klara mig helt galant. Jag cyklade i tjugo minuter och såg inget ohyfs och inga odågor. Så jag cyklade hem, eftersom att det pga det jag just skrev att jag inte hade sett, fanns någonstans och då hade jag inget kul att hitta på, t.ex. vara med i ohyfset eller spotta på odågorna.

Nu sitter jag här och tänker inte ödsla mer av min dyrbara tid på er, era markatter.
Så vi säger väl adjö för idag och sen får väl stackars jag offra en stund av min guldvärda tid för er imorgon med.
Jaha, hejdå med er!

Kommentarer

kommentera här, äckel:

Namn:
Kom ihåg mig, helst inte?

E-postadress: (ges endast ut till kåta fula killar)

URL/Bloggadress:

Din obetydliga åsikt, tack:

Trackback
RSS 2.0