Hihi, äcklig 9*:a i skolan (INTE nia då, utan året, typ nittiosex, -->NITTIOSJU <--, nittioåtta) -.- gissa vad som ska stå istället för * förresten, gissa det ni...

Idag var det en ful, tjock och kaxig unge som hade varit elak mot en snäll och söt flicka, så den fula, tjocka, kaxiga ungen blev rädd när det kom stor, snygg, bästig man och säga till henne på skarpen. :)
Sånt är bra. Ungjävel.

Idag glömde jag att jag skulle spela blåsfiol vid klockan halv elva, och jag glömde även manualen till hur man monterar ihop den efter att den har tappats i golvet 120 gånger, hemma, så det var nog lika bra det. Jag slapp ju iallafall sitta och blåsa spott på en massa muttrar.

Jaja, nähäni små 97:or (nya ordet för n00bs), nu ska jag nog ta mig en trip genom denna STORA stad på cykel.
King Kong Kines! hiho

Kommentarer
Postat av: Amanda

Mycket vacker och underhållande blogg.

2010-10-15 @ 07:26:29
URL: http://xdhahaha.blogg.se/

kommentera här, äckel:

Namn:
Kom ihåg mig, helst inte?

E-postadress: (ges endast ut till kåta fula killar)

URL/Bloggadress:

Din obetydliga åsikt, tack:

Trackback
RSS 2.0