Ojojoj, är man bäst så är man!

Nu sitter jag här på Kolmården och är an bäst så är man, så lyckades jag ju beslagta en dator i lobbyn. Muhuuhuh, så nu blev det ju trots allt ett inlägg idag! Men jag måste skynda mig, för det är massa folk s0m har bokat in middag med mig, fanmiddag you know, så jag kan ju inte direkt komma försent, men jag är redan fyra minuter försenad, helvete! Så ska jag springa upp två jävla trappor med... Oj då... Men iallafall, dagens höjdpunkt var iallafall att jag såg två zebror para sig typ fyra gånger. Det var vackert... Hahaha, fyra gånger på en kvart ungefär. xD De var sjuka. Enligt moí. Annars har dagen varit okej. Det regnade. Ösregnade. Blääää... Men nu måste jag kila, see yaaa!

Fröken Rabarb!

Kommentarer
Postat av: Carolina [fotograf]

Åh, så mys med Kolmården :) Missa inte mitt superbästa hälsotips om du inte sett det redan ♥

2010-05-13 @ 18:22:21
URL: http://caroflina.blogg.se/

kommentera här, äckel:

Namn:
Kom ihåg mig, helst inte?

E-postadress: (ges endast ut till kåta fula killar)

URL/Bloggadress:

Din obetydliga åsikt, tack:

Trackback
RSS 2.0