Poetiska uttryck....... Mm..........


'Om blickar kunde mörda...' Här var man arg ja... Nämen Sofiiiie då! (bild från google, från das movie Hipp Hipp Hora) Filmen är störd, man skrattar åt den som iniheeeeeeelvete! :DDDDDDDD Gahahahaha...

Mitt lamm säger bä, men min häst säger nää.

Åhå, en groda!

Nehe, en flaggstång!

Tjihililimi, jag kan dansa som en salamanderödla i en skokartong!

Malibu är en öken på två gram med tungviktbrottare som smycken på tårna.

Jag är en gul badanka med fjorton tår och fyrtioåtta tänder som slår kullerbyttor upp och ner i en tvättlina som hänger på tvären på Hawaii en sommardag i November.

Skriiiiiiiiiiiik! Skriiiiiiik som vinden min sköna Mona Lisa!

Muhuhuhuhuhu!

Hej min käre sko-odlare vad har du att bjuda på för karameller imorgon då? Jag tar och bjuder er mer igår men först på torsdag i badkläder av trä och saft.

Hejsan hoppsan tjallelallelaaaaa när Fröken Rabarb skriver blir ju ingen gla', hejsan hoppsan fallerallera, för Fröken Rabarb vill ju ingen haaaa, men vad bryyyyyyyr sig hooooooon om deeeet?




Ihihihihihihihhihii, kloka uttryck från en klok gumma.
Fröken Fiskfena Rabarb

Kommentarer

kommentera här, äckel:

Namn:
Kom ihåg mig, helst inte?

E-postadress: (ges endast ut till kåta fula killar)

URL/Bloggadress:

Din obetydliga åsikt, tack:

Trackback
RSS 2.0