Shulululululululuululululu.....

Jaha, då ska jag ju då visa dagens outfit, :

Asså jag vet redan att jag inte är äkta där, den är gjord i Paint, bara så ni vet, men asså, jag hade faktiskt på mig en turkos klänning och såna skor och en rosa rosett idag! Och jag HAR faktiskt sådana pattar, tro det eller ej, men jag ser verkligen fantastisk ut... Den som kan charma mig borde vara lycklig!

Men iallafall, jag har kommit på något. Att 'Mormors havreflarn', dom kakorna, som man säljer i typ klassen, är JÄÄÄÄÄÄÄÄVLIGT GODA! Fan vad goda! Ni borde köpa sådana, av mig! Min klass, .., på ............., säljer såna, så då kan ni ju köpa av mig. Fast nej, det får ni inte, för jag har redan köpt alla, själv! Så jag ska smaska i mig alla 12 lådor tills jag blir smällfet och kommer på att jag måste betala 600:- och det har jag ikke råd med. Eller justdet, jag har ju bloggen, så då kan jag ju köpa 12 lådor till! Muhuhuhuhu, vad jag är smart!

Vetni folket? Att jag ska hitta ... Nä jag bara skojar, det var bara de orden som flög upp ur mitt smällsmarta huvud. Ni har inga smällsmarta huvuden, visste ni det? Ni har bara snällsmarta, och snäll är inget smälligt ord, vilket betyder att ni inte alls är smarta! Hohohoho, oj vad jag är smart, blir ni inte avundsjuka?!


Jaja, nog med småprat, nu ska jag signaturera mitt vackra inlägg, yo manet, byebye!

Fröken Rabarb!

Kommentarer
Postat av: Carolina [fotograf]

Sv: Haha, kul du gillar mina inlägg :P



Shit, det kanske ändå är likt dig på bilden?

2010-05-12 @ 13:58:05
URL: http://caroflina.blogg.se/
Postat av: nath

snyggt målat :D

2010-05-12 @ 21:49:57
URL: http://www.onlynattan.blogg,se
Postat av: www.springsomvindenbullseye.blogg.se

(SV TILL NATH) Jodå, är man ett proffs så är man väl det ;) Hahahaha , vackert ja... :)

2010-05-12 @ 23:08:52
URL: http://springsomvindenbullseye.blogg.se/

kommentera här, äckel:

Namn:
Kom ihåg mig, helst inte?

E-postadress: (ges endast ut till kåta fula killar)

URL/Bloggadress:

Din obetydliga åsikt, tack:

Trackback
RSS 2.0