Spåning på gång!


HAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHA (bild från google)


Jaja, åter igen till seriöshet! Är det någon/några av våra små fula läsare som skulle vilja bli spådd av spåtanten Fröken Rabarbi Rabarbi? Jag ska nämligen försöka spå min läsare litegrann, någon frilvillig? Skriv en liten vacker kommentar, och glöm inte att även skriva vad ni vill veta. Boooooooooouuuuuuuuuuuuuuuuuuooooouuuuu, VÅÅÅÅGAR NI````?????

I kommentaren måste...
ER ÅLDER STÅ
ERT KÖN STÅ
VAD NI VILL HA SVAR PÅ STÅ
VAD NI HETER STÅ


Sådärja, inget mer med det nu, komigen, kommentera på nu bara så spåååår jag er sen!
Fröleíne Rabarbe

Kommentarer
Postat av: sofie

Eh.



13

tjej

Eh...kommer du gå in på min blogg? ;)

Sofie hellström

2010-05-12 @ 23:59:17
URL: http://gussviggo.blogg.se/
Postat av: Anonym

HAHA skön kille !

2010-05-13 @ 11:57:08
Postat av: Felizia

14

tjej

kommer jag att få bra betyg i engelska ? XD

Felizia Kreutzfeldt

2010-05-16 @ 19:22:16
URL: http://fellehh.blogg.se/

kommentera här, äckel:

Namn:
Kom ihåg mig, helst inte?

E-postadress: (ges endast ut till kåta fula killar)

URL/Bloggadress:

Din obetydliga åsikt, tack:

Trackback
RSS 2.0