Svar på kommentar!

SVAR TILL KOMMENTARERNA PÅ MODETIPSEN! :


Fakie: Låt mig spy, på dig, du gillar Kissie...

Emelie: Nej, men inte heller för massa småfjollor som springer runt och är mycket omogna i huvvet.

Julia: Jag är inte snäll, jag hjälper inte folk, du får helt enkelt klara dig på din egna lilla majsuppätna nerspottade hand. Muhuhuhuhuhu....

Jonna: Tack för upplysningen, jag vet! Vi har rätt i AAAAALLA avséenden, no matter what... Muhuhuhuhu...

Jasmine: KÄFTEN OCH DRA FRÅN MIN VACKRA OCH ÄLSKVÄRDA BLOGG, DEN SKA FAN INTE BLI NERSTÄNGD AV ETT JÄVLA JUSTIN BIEBER-ÖVERREAGERANDE-BÄBIS-FAN! Klart jag måste, fatta hur mycket nya bevakare jag fick av det! Mohahahahhahahaha! Gå och skala en banan och släng en skata (dig) i väggen!

Jasmine (igen): Tack, jag uppskattar din hjälp med att stänga av världens bästa blogg, men din borde bli avstängd, för den gjorde mig blind av de hemska bilderna på den sextonårige fula pojken, Justin Bieber, så jag var TVUNGEN att försvara min hälsa. Tyvärr baby.


 
Sexiiii.... (Bild från HM-katalogen, konstnärligt målad av Dumma Tanter.


//Fröken Rabarb (Nya inlägg kommer efter åtta ikväll, var beredda... De kan bli mycket aggressiva...)


Kommentarer
Postat av: jasmine

Hahah mogen brud ser jag;)

"fatta hur mycket nya bevakare jag fick av det" , haha , om du fick bevakare av min blogg kan det ju bara ha varit jb fans och vrf vill du ha dom som läsare, trodde du hatade allt som har med jb & göra...?;) fast iofs, även om dom hittade hit lär dom ju knappast stanna särskilt länge ;). Ajaa, orkar inte slösa mer tid på din "vackra" blogg (host du kan inte ens designa...)



Det märks att du har aaaaalldeles för mkt fritid gmn. gör ngt mer värt av det om du är smart..oj juste, de äru inte haha:P

Men ja,sista kommentaren från mig fersuuure, pusspuss

2010-05-11 @ 18:51:56
URL: http://justinbieberfanclub.blogg.se/
Postat av: FAKIE

Var det det bästa du kunde komma på?

Försöker du trycka ner folk på din blogg för att folk ska få upp ögonen för dig eller?

patetisk och löjlig.

2010-05-12 @ 00:55:05
URL: http://faakies.blogg.se/

kommentera här, äckel:

Namn:
Kom ihåg mig, helst inte?

E-postadress: (ges endast ut till kåta fula killar)

URL/Bloggadress:

Din obetydliga åsikt, tack:

Trackback
RSS 2.0